All for the best recruitment
1. Support with hospitality
We have a meeting, listen to what kind of people you need carefully, and introduce candidates. Since the market holds too many jobs and smaller numbers of job seekers now in Japan, we advise you on what kind of recruitment, interviews, conditions, and recruitment methods are good to attract good candidates.
2. Global talents from all over the world
We introduce talented people from all over the world. We introduce those who have studied at the University of Tokyo, Tokyo Institute of Technology, Waseda, Keio, National Universities or top universities overseas, and who have a solid understanding of Japanese culture and knowledge from their home countries. There are many people who are fluent in Japanese and we introduce those who want to live in Japan for a long time.
3. Job description to attract many candidates
We make job descriptions while giving advice on what points look attractive to candidates. Companies often cannot notice what points candidates care about. For example, details about job tasks are necessary to attract candidates. We help companies make good job descriptions.
4. Support for the visa
There are a lot of concerns, especially if you hire foreign nationals for the first time. The major difference from Japanese recruitment is change of the visa.
We also support change of the visa
Service Flow
1. Receive an inquiry from you.
2. Meeting to hear what kind of candidates you look for.
3. Make a job description to reach out lots of candidates
4. Recommend
candidates to you and set up the interviews.
5. Provide the offer to the candidate.
Please register here before you apply to the job position.
#379 【アルゴリズムソリューション】Customer Success コンサルタント
大手クライアントを中心に、自然言語処理技術・機械学習を用いたシステムソリューションの提供に携わっていただきます。
Summary
掲載日:2021年4月22日
東京| 正社員 | 600〜1,200万円
Job
【会社概要】
『言葉がわかるソフトウェアを形にする』を目指し、
深層学習(Deep Learning)と日本語固有の自然言語処理技術(Natural Language Processing)等によるアルゴリズムで、
のべ5,000万人の会話ログを分析し、高精度にユーザー意図理解を実現している対話エンジンを開発している会社です。
ユーザーの「話し言葉」を理解し、最もふさわしい回答を返答するチャットエンジンであり、
高い日本語認識能力はもちろん、管理・メンテナンス性という観点でも高い評価を受けています。
LINE社を始めとする大手企業様に幅広い導入実績があり、
多くの企業様にご活用いただく中で、他社にないスピードで進化・拡大し続けているプロダクトです。
このような流れの中で、より「未来のソフトウェアを形にする」ことを加速するために、
Customer Success コンサルタント を募集しています。
【仕事内容】
・対話エンジンの導入推進、定着化支援
・Upsell+Crosssellの提案
・新規事業(新プロダクト)の推進
・対話エンジンのカスタマーサクセス全般
・対話エンジンのオンボーディング業務
・対話エンジンのオンボーディング後のUpsell/Crosssellの提案
・クライアント企業からのフィードバックを元にエンジニアと協働しプロダクト改善
など
大手クライアントを中心に、自然言語処理技術・機械学習を用いたシステムソリューションの提供に携わっていただきます。
製品の導入支援、導入後のカスタマーサクセスコンサルティング、改善サポート等を行いながら、
クライアント企業からのフィードバックを元に、エンジニアと協力しながらプロダクトを改善し、
品質保証も行うというように、下記のようなBEDOREのコアバリューとなる領域に貢献いただきます。
【ポジションの魅力】
・松尾研究室出身者企業 × AIベンチャー上場企業での、幅広い機械学習への知見の取得
・「DX」×「コミュニケーション」という領域のため、幅広い知見を得ることが可能
・松尾研究室出身者企業 × AIベンチャー上場企業での、幅広い機械学習への知見の取得
・立ち上げ中の組織の中心としてSaaSプロダクトの営業・事業開発組織の育成を主体的に担うことができる点
・セールス活動だけに留まらずプロダクトへのフィードバックやプライシングなどにも主体的に関わることが可能な点
【必須要件】
・営業、カスタマーサクセス、カスタマーサポート等の顧客接点の経験2年以上
・前職のポジションにて、トップクラスの成績をだしたという自負のある方
【歓迎要件】
・SaaS企業のご出身
・カスタマーサクセス経験
・エンタープライズ企業と相対した経験
・PM、または事業開発の経験
【条件・待遇】
・想定年収:1,000〜2,000万円
・勤務地:東京(フルリモート)
・各種社会保険完備
・通勤交通費支給
・住宅手当(指定条件あり)
・表彰制度
・健康診断
・インフルエンザ予防接種(会社補助)
・リフレッシュルーム
【福利厚生】
・フリードリンク(コーヒーなどの飲料水)
・技術書多数
・フリーアドレスの広いカフェスペース
・オフィス内禁煙(喫煙室あり)